close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס קידום אתרים של שמוליק דורינבאום

מערכת שורשה כסליו, תשעז05/12/2016

מי שרוצה ללמוד ולדעת הכל על קידום אתרים, לא צריך בשביל זה לשבת בכיתה, כמה שעות כל שיעור

תגיות:

מי שעוקב אחר העולם של מקצועות האינטרנט ובפרט אחר העולם של קידום אתרים, יכול למצוא לא מעט מקומות, מכללות ובתי ספר בהם ניתן ללמוד את המקצועות באופן מסודר ומאורגן, כמו כל מקצוע אחר. ניתן ללמוד אותם בכיתה מסודרת עם מרצה, מצגות, שיעורי בית, מבחנים וכדומה.

עם השנים, יותר ויותר מכללות ובתי ספר מלמדים את מקצועות האינטרנט ובפרט את התחום של קידום אתרים. הן בגלל הדרישה הגבוהה והן בגלל החשיבות העצומה של תחום זה לשיווק ופרסום, אשר אתרי אינטרנט נחשבים לחלק עיקרי בהם כיום.

אומנם הרעיון של ישיבה בכיתה במכללה או בבית ספר, יכול להיות קוסם להרבה אנשים שרוצים ללמוד את התחום, ובתור מי שגדל על כך שלימודים בכיתה הם הדבר האמיתי, סביר להניח שקשה להשתחרר מהמחשבה שאפשר גם אחרת, אך מי שרוצה ללמוד ולדעת הכל על קידום אתרים, לא צריך בשביל זה לשבת בכיתה, כמה שעות כל שיעור, במשך תקופה של שבועות או חודשים. הוא יכול להירשם ללימודי אונליין, דוגמא קורס קידום אתרים של שמוליק דורינבאום.

הרעיון של קורס קידום אתרים אונליין הוא, שניתן ללמוד את הנושא בכל שעה, בוקר, צהריים, ערב, לילה, מכל מחשב, בתנאים שנוחים לנו. אנחנו יכולים לעשות את זה בבית או בעבודה, אנחנו יכולים לעשות את זה כשלצידנו כוס קפה או שברקע יש מוזיקה אהובה. אנחנו לומדים את המקצוע באופן אופטימאלי, בתנאים שלנו.

קורס קידום אתרים של שמוליק דורינבאום, מציע לנו בדיוק את מה שאנחנו יכולים לקבל בקורס קידום אתרים שנלמד בכיתה, אך עם הרבה יתרונות מעבר, החל מזה שאנחנו לא צריכים לצאת מהבית בשביל זה, המשך בזה שאנחנו יכולים לסיים את הקורס בזמן קצר יותר ולהתחיל לעבוד בתחום במהרה, כמו כן אנחנו יכולים לחזור שוב ושוב על החומר שנלמד מבלי לעכב את הכיתה או שנצטרך להאיץ את הקצב שלנו בשביל שהכיתה לא תברח לנו, וכלה בכך, שאנחנו מקבלים את כל החומר באופן ויזואלי, עם מגוון מצגות ומאמרים.

למה משתלם להירשם לקורס קידום אתרים של שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום הוא מקדם אתרים מקצועי, שמתעסק מזה שנים רבות בתחום של שיוו באינטרנט ובפרט שיווק אתרים. בעברו היה מנהל תחום של SEO בחברות גדולות מאוד, היה יועץ לחברות רבות בשוק, ועזר בקידומם של מגוון רחב של אתרי אינטרנט בתחומים שונים.

במהלך השנים יצר שמוליק סרטונים רבים שנועדו להסביר את התחום של קידום אתרים מהיבטים שונים. כך הוא בנה קורס אונליין בעלויות נמוכות אשר כל אחד יכול ליהנות מהם. סרטונים אלו מקיפים את כל הנושא של קידום אתרים, מהשלב של המחקר ההתחלתי על האתר אותו רוצים לקדם, דרך מחקר מילות מפתח, ועד שלבי הביצוע של הקידום, כתיבת דוחות ועוד. במסגרת קורס קידום אתרים של שמוליק דורינבאום אפשר לקבל את החומר שצריך בשביל להיות מקדם אתרים מקצועי או בשביל לקדם את האתר שלכם באופן עצמאי.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה